Dezvoltarea și promovarea site-urilor web pentru antreprenori

O afacere fără un site este o afacere fără viitor. E adevărat că poți avea o prezență online foarte puternică cu ajutorul rețelelor de socializare, dar tot inexistent vei fi pe cel mai mare motor de căutare – Google.

Dacă ești un student aspirant la minunata lume a antreprenoriatului atunci poți să fi sigur că la viitoarea ta afacere vei avea nevoie de un site. Ai putea să delegi înspre cineva să ți-l creeze sau ai putea economisi niște bănuți și să îl realizezi singur. Ai putea chiar să te profesionalizezi în realizarea de site-uri – la un simplu research vei putea găsi numeroase companii care ar avea nevoie de un update mai modern al site-ului. Sau ai putea să îți aplici noile cunoștințe la Acceleratorul de afaceri. Te așteaptă super premii!

În acest curs vei avea posibilitatea de a-ți dezvolta:

  • abilitatea de a construi un site Web pentru afaceri atât prin configurarea unui sistem preprogramat de management al conținutului, cât și prin construirea incrementală a componentelor arhitecturii unui site Web;
  • abilitatea de dezvoltare si promovare siteuri pentru a asigura o vizibilitate adecvată în spațiul on-line;
  • identificarea conceptelor tehnologice care trebuie orchestrate în implementarea arhitecturii complete a unui site Web pentru afaceri;
    abilitatea de a utiliza tehnologii și biblioteci de ultimă oră, cu rol în asigurarea productivității pentru construirea de site-uri Web destinate afacerilor;
  • abilitatea de a înțelege la nivel de cod sursă un site existent.

Numărul de ore alocate acestei oferte educaționale este de 42 de ore de activități on-line fața în fața, repartizate astfel: 14 ore de curs teoretic și 28 de lucrări practice (seminar); pe parcursul a 14 săptămâni va avea loc câte o întâlnire săptămânală de 3 ore (o ora curs teoretic, doua ore lucrări practice).

ÎNTÂLNIREA 1: Introducere și instalare – întâlnire introductiva de prezentare a obiectivului cursului, a contextului de business în care se pot aplica cele învățate, a resurselor necesare; se vor clarifica aspectele organizatorice și se vor trasa sarcini de lucru; se vor formula noțiunile introductive și se va clarifica terminologia tehnica, se vor efectua instalările instrumentelor necesare.

ÎNTÂLNIREA 2: Arhitectura unui site web pentru antreprenori – se va pune accent pe înțelegerea componentelor unui site Web, a noțiunilor de client, server, serviciu și baza de date; se vor clarifica mecanismele de interfațare între acestea, rolul protocolului HTTP, al interogărilor, se vor trece în revista structuri de date relevante și componentelor de infrastructura pe care se implementează arhitectura unui site Web.

ÎNTÂLNIRILE 3-5: Construirea si stilizarea unei pagini web pentru antreprenori– se vor prezenta principiile de construire a paginilor HTML și de stilizare a acestora cu CSS; se vor discuta exemple bazate pe șabloane de proiectare și componente reutilizabile ce îmbunătățesc productivitatea în stilizarea paginilor HTML.

ÎNTÂLNIRILE 6-7: Lucrul cu baze de date – se vor prezenta principiile de construire a bazelor de date în Web și mecanisme de interogare a acestora; se vor clarifica distincțiile dintre baze de date și servicii de date, precum și distincții între baze de date SQL și NoSQL.

ÎNTÂLNIRILE 8-10: Integrarea bazelor de date cu pagini Web – se vor prezenta mecanisme de construire a paginilor dinamice ce folosesc baze de date, cu ajutorul a diverse biblioteci pentru asigurarea unei productivități adecvate în construirea de exemple; se vor clarifica mecanismele de culegere a datelor de la utilizatori finali, de transmitere a acestora spre componentele server și de stocare în baza de date.

ÎNTÂLNIRILE 11-12: Sisteme de management al conținutului – se vor prezenta sisteme preprogramate pentru site-uri Web pentru antreprenori, discutând configurabilitatea acestora și limitările aferente, evidențiind productivitatea construirii unui site cu ajutorul a astfel de sisteme.

ÎNTÂLNIREA 13: Promovarea site-urilor Web pentru antreprenori – se vor discuta elemente de SEO și marketing electronic necesare promovării unei afaceri cu prezența on-line.

ÎNTÂLNIREA 14: Recapitulare în vederea evaluării, analizarea cerințelor pentru evaluare și exemplificări privind evaluarea.

Evaluare de tip colocviu – prezentare unui proiect ce consta într-un site Web implementat conform unei liste de cerințe de business si tehnice

Sunt disponibile 750 de premii, în cuantum de 500 lei/premiu, pentru promovarea oricărei oferte educaționale:

  • Introducere în antreprenoriat,
  • Dezvoltarea și promovarea site-urilor web pentru antreprenori,
  • Organizarea ideilor: esența unui discurs convingător,
  • Simulare, dezvoltare de procese şi modelare de afaceri (nivel inițiere).